maandag 25 maart 2013

Beterschap

Hallo allemaal,

Ik vond het weer leuk om te lezen wat jullie vonden van mijn tas.
Vandaag voor het eerst in gebruik genomen en ook daar wat bekijks gehad.
Vandaag een kaartje voor een ziek collega:

Mijn collega heeft een halve boerderij thuis en ook iets met kippen, of beter met hanen.
Toen ik dit uit mijn voorraad opdiepte dacht ik direct aan haar.
Het achtergrondpapier was ook snel gevonden.
Hierna de graspons gebruikt en de pons met beterschap.
Verder wat vlindertjes in de lucht en wat bloemetjes in het gras en ik was tevreden.
Het zou ook een paaskaart kunnen zijn, maar die stuur ik nooit.

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden?

Groeten liek

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart en hier zal ze toch gauw opknappen.Mooie kleuren.Groetjes Joke

esmee zei

een lief kaartje met mooie vlinders

jolanda zei

mooi kaartje