vrijdag 10 augustus 2012

Een kaartje vol sterren

Dank jullie wel voor de fijne reacties.
Vandaag wil ik jullie mijn tweede kerstkaart laten zien. Als je eenmaal begint heb je de smaak te pakken. Ik heb deze kaart voor een deel gemaakt tijdens onze knutseldag.
Thuis heb ik hem snel afgemaakt.
Het stempeltje is nieuw in mijn collectie en gekocht in Boras in Zweden. Wat een winkel!!! Tafels vol met stempels en achtergrondpapier en bloermetjes en .......ach ik kan wel een blog vol schrijven.
Kunnen jullie je voorstellen dat je dan een uurtje hebt om zo'n winkel door te lopen en dan weer verder moet reizen? Het was veel te kort!!! Ze hebben alle series van de afgelopen jaren en de nieuwste stempels. Deze stempel is van een oudere serie.



Ik heb achtergrondpapier gebruikt van Maja design. Ik merk dat haar papier erg past bij mijn smaak. Is dat bij jullie ook zo? Hebben jullie ook een voorkeur voor bepaalde designers?
Het stempeltje is ingekleurd met copics. Verder heb ik lint gebruikt uit mijn voorraad. De tekststempel heb ik gekocht bij de Hobbystunter. Het is een verpakking met 8 teksten van Marianne design. Het wit van het papier heb ik een beetje gesponst met een gouden inktkussen.
Ik gebruik hiervoor een soort kleine staafjes met sponsje. Hiermee kun je heel licht stempelen, zodat teksten te lezen blijven.
De ster heb ik van een pons van Ellen gemaakt. Schitterend vind ik hem. Ik heb alleen geen idee van welk merk.
Verder de kaart afgemaakt met kleine sneeuwsterponsjes en een strasssteentje.
Zoals jullie zien is rood wel een kleur waar ik erg gek op ben.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

Groeten liek



4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi, je kaartje is prachtig. Heel goed gelukt. Leuk hoe je hem verder hebt afgemaakt.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Wauw, wat een beuaty van een kaart.Het is een schitterende kaart geworden Liek.Groetjes Joke

Ellen zei

Hoi,

je kaartje is heel leuk geworden! Helemaal af zo met de tekst stempel erbij!

Groetjes Ellen

(ps, de mal is van memory box)

jolanda zei

mooi en lief kaartje