donderdag 23 augustus 2012

Beestjes haken

 
 
Zoals ik jullie had beloofd:mijn volgende creatie met de haaknaald.
 
Deze was heel erg leuk om te maken. Ook Ollie ( zoals hij heet in het boekje) komt weer uit een boekje met voorbeelden. Dit boekje heb ik gekocht bij de Hobbystunter. Het katoen is weer van de markt. Het petje heb ik ik wel veranderd van kleur, omdat ik dit een mooiere combinatie vind.
Als je eenmaal begint, krijg je steeds meer de smaak te pakken.
Op internet is ook veel te vinden op dit gebied, maar ik zit nog wel met het probleem dat ik niet weet wat alles steken in het Engels zijn. 


Hier Ollie nog een keer van de zijkant, zodat jullie goed het schild kunnen zien.
De vlekken heb ik van vilt gemaakt en vastgezet met de festonsteek.
Ik ben weer benieuwd wat jullie van Ollie vinden?

Groeten Liek

3 opmerkingen:

Unknown zei

O, wat is is leuk geworden. Gaaf zeg. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Wat een schattig popje en de naam ollie past er helemaal bij.Groetjes Joke

Unknown zei

Ik ben weer zo trots op je mam!
Je bent nog maar kort bezig met dat haken & maakt nu al supermooie dingen!
Ik bof maar weer met jou als voorbeeld :)
Kus, mir