dinsdag 21 februari 2012

Eerste creaties

Hoihoi,
Heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om nieuwe kaarten of andere frutsels te maken, maar wilde toch graag eens een foto op het blog zetten.
Vandaar deze twee kaartjes die ik vrijdag gemaakt had;

De achtergrondjes hadden we pas bij de action gekocht en deze moest ik gewoon even gebruiken. :)
Ook hadden we zo'n ding om gras te maken nieuw (haha, ik weet de naam niet precies) en deze heb ik dus ook gebruikt.. Vind het effect best grappig!
Oja, en één van de lintjes van de onderste kaart vonden we bij de bloemenjungle. :p
Verder ben ik niet zo professioneel met het inkleuren van de afdrukjes.
Heb dus vaak gewoon twee kleurtjes gebruikt in plaats van drie.
De tekst had ik niet eens opzettelijk weggelaten, maar ik vond ze gewoon leuk/vol genoeg zonder tekst. :)
Voor zover de kaarten info.. Dit moet ik duidelijk nog leren, haha.

Wie weet post mijn lieve mams de volgende keer wel een leuk poppetje, want volgens mij zag ik net zo'n bouwpakket door de bus vallen!

Groetjes Mirjam

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo mirjam
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd.Mooi papier trouwens.Groetjes joke

Margo zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt !
Welkom in blogland !
Liefs
Margo

Unknown zei

Hoi,
Wat een leuke kaartje zijn het geworden, je had ze al laten zien op je telefoon, maar met een groot scherm kan ik ze nog beter zien en vind ik ze nog mooier.
Ben benieuwd naar het bouwpakket van je moeder.
Groetjes Saskia