zondag 20 oktober 2013

Voor ons uilenproject

Hallo allemaal,

Zo dat is erg lang geleden. Het was de afgelopen weken gewoon te druk om een blog te plaatsen.
Natuurlijk stop ik niet met knutselen. Daarom eerst maar mijn eerste projectje.
Binnenkort starten we in mijn groep 8 met een uilenproject en ik heb besloten ook iets te maken;).
Voor de klas van mijn deur heb ik een uilenhanger gemaakt.
Het patroon is van een geboorte uilenhanger.
Als welkom is hij ook erg leuk!
Het meest lastige aan dit patroon is het in elkaar zetten: uil vastmaken op de takken en de letters netjes eronder hangen.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten Liek

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi,
Leuk gedaan zeg. Ik heb de uilenstans van Marianne Design die je ook door synthetisch vilt kunt draaien, dan zouden de meiden zelf een klein vilten uiltje kunnen maken. Er zijn veel leuke varianten te vinden met
Lintjes, kraaltjes, kantjes en pailletten. Mocht je de stans willen lenen dan hoor ik het wel.
Groetjes Sas