maandag 19 augustus 2013

Regen en slakken.....

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor het reageren! Het is altijd fijn om te lezen wat andere mensen van je kaarten vinden.
Gisteren was ik aan het wandelen met onze hond Thor en onderweg zagen we enorm veel slakken.
Vandaar eens een kaartje met slakken.....of beter één slak.
Ik wilde deze combineren met de prachtige bloemen van Magnolia.
Nu ben ik nog niet zo handig met het stempelen in één plaatje, dus gewoon op een ouderwetse manier de stempels gecombineerd door ze voor elkaar te plakken.
Verder heb ik de graspons van Magnolia gebruikt en een geel lint alseen soort pad waarover de slak kruipt.
Ik ben benieuwd of we straks weer zoveel slakken zien als we buiten lopen. Hopelijk laat Thor ze met rust.....

Liefs Liek

1 opmerking:

Anoniem zei

Schitterende kaart en de slak schitterend ingekleurd.Groetjes Joke