donderdag 13 juni 2013

Bloemig

Hallo allemaal,

Dank je wel weer voor jullie reacties.
Dit keer een zomerkaartje. De foto is wat overbelicht, maar ik kreeg het even niet beter.
Het kaartje was even lastig, omdat ik al snel de kleuren en het plaatje naar mijn zin had, maar nog iets miste.
Na veel proberen uiteindelijk een bloemetje met blaadjes en pluimpjes geplakt.
Het achtergrondpapier vond ik erg mooi om te gebruiken.
Het is alleen vaak wel lastig als je wat drukker papier hebt.

Groeten Liek

4 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

Eenzomersekaart in mooie kleuren.Heel erg mooi.Groetjes Joke

Unknown zei

Hoi,
Wat een fleurig bloemenkaartje. Mooi gedaan.
Heb je al gehoord dat Thijn je vanmiddag wou bellen of Thor wel een regenjas heeft?
Verder is Thor ook met ons meegegaan. Hij moest achter in de kofferbak en thuis moest ik de kofferbak echt weer open doen. Hij heeft net brokjes gehad.
Schattig hè? Wat een fantasie.
Groetjes Saskia

Unknown zei

Wat ontzettend lief zeg.