vrijdag 24 mei 2013

Een mandje vol kersjes

Hallo allemaal,

Heel erg leuk om alle reacties weer te lezen.
Ondertussen het schattige jongetje gezien waar het kaartje voor was. Moeder liep al weer achter de kinderwagen!!!
Dit keer een zomers kaartje, hoewel dat buiten nog niet wil lukken.
In de uitverkoop dit mooie achtergrondpapier ( volgens mij van Magnolia) gekocht in Zweden bij Panduro. Dit is een soort Pipo's.
Het leuke is dat ze wel eens net wat andere dingetjes hebben, dus kan ik het niet laten om daar rond te kijken. Toen ik dit stempeltje zag van Magnolia dacht ik direct aan dit papier.
Het papier is alleen wel druk en daar zat ik in het begin enorm mee te stoeien.
Tenslotte heb ik besloten er een halve cirkel op te plakken en het kant terug te laten komen.
In Engeland heb ik samen met Saskia, Joke en Ellen prachtige bloemen besteld. Die kwamen hierbij wel heel mooi uit.
Nog wat gras ervoor met een pons van Magnolia en wat mooie parelmoerenhartjes en zo is het kaartje klaar.

Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden.

Groeten Liek

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterende vrolijke kaart in mooie zomerse kleuren.Heel erg leuk zo de kaartverdeling.Groetjes Joke

jolanda zei

je kaartje ziet er super mooi uit