maandag 31 december 2012

Mijn laatste berichtje voor dit jaar

Hallo allemaal,

Nog even vlug een berichtje voordat het jaar voorbij is.
Ik wil al mijn volgers een heel goed en gezond 2013 toewensen en hoop nog veel te genieten van jullie blogs!

Deze keer mijn 'oude' hobby: vilten.


 
In de afgelopen vakantie eindelijk eens tijd om deze twee pakketjes van Jit design af te maken.
Dit is een leuk internetbedrijfje met prachtige patronen.
De twee baboeska's horen eigenlijk bij de herfstcollectie, maar kunnen volgens mij altijd wel ergens een mooi plekje vullen.
De hertjes vind ik tijdloos.
Langzaam aan wordt het tijd om ook de wintertafel weer op te zoeken.
Ik zal binnenkort eens mijn seizoenentafels gaan fotograferen en op het blog zetten.
Heerlijk om mee bezig te zijn!

Tot volgend jaar;-)

Liek

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooie vilt poppetjes en hertjes en ook voor jullie de beste wensen.Groetjes Joke